onze eerste 2 reisdagen

19 januari 2010 - Ooty, India

maandag avond om 12:00 zijn we gaan rijden naar Bangalore, waar we veels te vroeg aankwamen. De winkels gaan daar pas om 11:00 open en wij waren er om 6 uur ofzo. Mark wilde er graag naar het Hard Rock cafe om een glaasje te kopen, maar die was pas om 12:00 open.

Om 13:30 zijn we naar Mysore gaan rijden. We hebben een goede chauffeur die heel netjes rijd, maar niet gewend is om in grotere steden te rijden waar hij niet bekend is. Hij gaat dan heel langzaam rijden, alles erg vaak navragen en als wij hem de weg wijzen (aan de hand van onze kaart in de Lonely Planet) luistert hij erg slecht en dat is heel erg frustrerend. Hij spreek ook haast geen Engels. Dat doen we volgende keer dus anders.

Vanavond gaan we in Mysore het paleis bekijken en een of andere markt, morgen vertrekken we dan weer verder richting Mudumalai Park om olifant te rijden en een nacht safari te doen.

Helaas kan ik hier geen foto's uploaden dus nog steeds geen foto's.

1. Lisette van Bragt:
    19 januari 2010
    Hoi Mariëlle,

Hoe was de trouwerij verder?
    Jammer dat je nog geen foto's op je blog kunt zetten.
    Wat bedoel je met "verf"? Dat we kunnen gaan schilderen in 't Knooppunt omdat de verwarming aangesloten is? Of dat ik benieuwd ben naar je foto's, waar ik misschien inspiratie mee op kan doen voor mijn tekenen en schilderen?
    Veel plezier nog,

Groetjes Lisette
  2. ineke hollanders:
    19 januari 2010
    fijn hoor dat jullie het zo naar jullie zin hebben wel goed vasthouden he op die oliefanten en uitkijken op safari wie weet wat je tegenkomt ha ha veel plezier nog daar he doeii
  3. Lieke:
    21 januari 2010
    Hee Mariëlle, leuk, olifant rijden en een safari trip! Leuk hoor, zo te lezen genieten jullie ervan (alleen niet van die chauffeur....) Even een vraagje, is die ballino paste 5 kg emmer die ik voor scouting heb gekocht, gewoon hetzelfde te behandelen als fondant??
    Bedankt!